۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۳:۰۶

فوتبال بهانه ای بود برای شادی؛

روز فراموش نشدنی رسانه ورزش در مناطق زلزله‌زده/ کلنگ‌زنی اولین سالن ورزشی

روز فراموش نشدنی رسانه ورزش در مناطق زلزله‌زده/ کلنگ‌زنی اولین سالن ورزشی

تیم فوتبال خبرنگاران ، عکاسان و گزارشگران ورزشی ایران که برای برگزاری دیداری خیریه و بازدید از مناطق زلزله زده راهی تبریز شده بود، با حضور در میان کودکان و نوجوانان علاقمند به فوتبال روز شاد و فراموش نشدنی را برای خود و اهالی مناطق زلزله زده رقم زد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سايت رسمي تيم فوتبال رسانه ورزش،(http://resanehvarzesh.com/) اعضاي اين تيم که برگزاري ديدارهاي خيريه را در دستور کارشان دارند و قبل از اين با سفر به بوشهر در مناطق زلزله زده حاضر شده بودند، روز پنجشنبه راهي تبريز شدند و ساعاتي را در کنار مردم روستاهاي زلزله زده سپري کردند.

در اين سفر يک روزه که با حمايت شرکت نفت سپاهان - اسپيدي - صورت گرفت اعضاي تيم فوتبال رسانه ورزش ابتدا در محل ساختمان جديد هيات فوتبال استان آذربايجان شرقي حاضر شدند و از بخش هاي مختلف اين ساختمان که امکانات خوبي دارد بازديد کردند. سپس به محل روستاهاي زلزله زده رفتند و توسط عادل فردوسي پور کلنگ اولين سالن ورزشي در اين مناطق را به زمين زدند.

در مراسم کلنگ زني اولين سالن ورزشي مناطق زلزله زده بسياري از مسئولان و فرماندار منطقه حضور داشت و گزارشي از آخرين وضعيت بازسازي اين مناطق را ارائه کردند. سپس کاپيتان رسانه ورزش در ميان استقبال مردم و مسئولان کلنگ اين سالن را به زمين زد.

اعضاي تيم فوتبال رسانه ورزش سپس در زمين خاکي روستاي شهرک پايين در کنار جوانان و نوجوانان مناطق زلزله زده به بازي فوتبال نمادين پرداختند. نکته جالب اين فوتبال حضور پيرمردي بود که به عنوان معلم قرآن کودکان فعاليت مي کرد و توپ شروع بازي نمادين را در حالي به حرکت درآورد که با عصا به سختي راه مي رفت.

فوتبال نمادين در زمين خاکي که بين اعضاي تيم رسانه ورزش و دو تيم مختلف از کودکان و نوجوانان و حتي برگسالان مناطق زلزله زده براي دقايقي برگزار شد ، شادترين و لذت بخش ترين لحظات اعضاي تيم رسانه ورزش در سفر به تبريز بود.

تيم فوتبال رسانه ورزش عصر روز پنجشنبه نيز در ديداري خيريه و نمادين برابر تيم منتخب پيشکسوتان ، هنرمندان و خبرنگاران تبريز به ميدان رفت که در پايان با نتيجه 4 بر 3 مغلوب اين تيم شد. محمدحسين ميثاقي، عادل فردوسي پور و محمود نجف زاده گلزنان تيم رسانه ورزش بودند. عليرضا اکبرپور، امیررضا مهدی زاده، محمود نصيرپور و بابک ذوالرحمي نيز گلزنان تيم تبريزي بودند.

در تيم تبريز مهدي پاشازاده، عليرضا اکبرپور ، بابک ذوالرحمي و ... حضور داشتند. اين بازيکنان سابقه حضور در ليگ برتر را دارند که پاشازاده و اکبرپور سالها براي استقلال بازي کرده بودند. سفر تیم فوتبال رسانه ورزش به تبریز با مشارکت باشگاه گسترش فولاد ، بیمارستان بین المللی تبریز، ساتراپ پرواز، رستوران دومان و مجموعه آذرساتراپ صورت گرفت.

کد خبر 2114184

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha